معرفی فرآیندهای برتر دانشگاهی شانزدهمین جشنواره شهید مطهری

عناوین فرآیندها:
<!______[if gte mso 9]____> <!____[endif]______><!______[if gte mso 9]____> <!____[endif]______><!______[if gte mso 9]____> <!____[endif]______><!______[if gte mso 10]____> <!____ /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;} ____> <!____[endif]______>
1- طراحی ، اجرا و ارزشیابی آزمون مبتنی بر اتاق فرار برای ارزیابی مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان - حیطه ارزشیابی آموزشی-
2- تدوین دستورالعمل طراحی دوره درسی و فرایند یاددهی- یادگیری مبتنی برکوریکولوم پنهان- حیطه مدیریت و رهبری آموزشی
3- تلفیق برنامه آموزشی " آشنایی با قوانین دوره طرح نیروی انسانی" در دوره کارورزی پزشکی اجتماعی و خانواده گامی در راستای واقع بینی شغلی و پاسخگویی اجتماعی- حیطه تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی
4- بکارگیری روش تدریس ترکیبی اکتشافی جهت ایجاد انگیزه و علاقمندی در یادگیری اثربخش درس آمار حیاتی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان- حیطه یادگیری الکترونیکی
5- پیاده سازی آموزش شبیهسازی مبتنی بر تیم های بینحرفهای: گامی درجهت یادگیری تجربی همکاری بین حرفهای در دانشجویان پزشکی، پرستاری و علوم آزمایشگاهی دانشگاههای علوم پزشکی زاهدان و زابل- حیطه یاددهی و یادگیری
comment